Slapen bij naomi - Reisverslag uit Bleiswijk, Nederland van Flap Beer - WaarBenJij.nu Slapen bij naomi - Reisverslag uit Bleiswijk, Nederland van Flap Beer - WaarBenJij.nu

Slapen bij naomi

Door: Papa van naomi

Blijf op de hoogte en volg Flap

04 April 2016 | Nederland, Bleiswijk

Vandaag mocht ik na een lange dag school met Naomi mee naar huis om daar 2 nachtjes te slapen.
We werden uit school gehaald door naomi's papa en Balou de hond.
Toen we thuis kwamen kreeg ik drinken en een snoepje,daarna gingen we even tv kijken en lekker luieren op de bank.
Toen Esther thuis was mochten we een spelletje op de tablet doen.
S'avonds mocht ik mee aan tafel en hebben we heerlijke pasta gegeten.
Daarna gingen we in bad,tandjes poetsen en naar bed .
Naomi had voor mij een eigen bed voor mij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Flap

Ik ben een ondernemende beer die dol is op logeren. Ik ben lief voor kinderen en wil graag knuffelen. Ik loop al wat jaartjes mee en ga nu ook op waarbenjij.nu mijn avonturen delen. Groeten van een reislustige logé beerflap.waarbenjij.nu wachtwoord: groep1

Actief sinds 29 Maart 2016
Verslag gelezen: 54
Totaal aantal bezoekers 3137

Voorgaande reizen:

01 Juli 2017 - 01 Juli 2018

de reis van Flip de Beer

01 Maart 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: