De 2e dag bij Naomi - Reisverslag uit Bleiswijk, Nederland van Flap Beer - WaarBenJij.nu De 2e dag bij Naomi - Reisverslag uit Bleiswijk, Nederland van Flap Beer - WaarBenJij.nu

De 2e dag bij Naomi

Door: Papa van naomi

Blijf op de hoogte en volg Flap

05 April 2016 | Nederland, Bleiswijk

Goeden morgen, ik heb vannacht heerlijk geslapen bij Naomi thuis in m'n eigen bedje,we hebben lekker een ontbijten gegeten daarna tandenpoetsen en aankleden.
Om 08:00 uur gingen we Naomi naar school brengen en ik mocht mee in de auto.
Papa en ik hebben Naomi geknuffeld en gekust en toen noch even zwaaien .
Ik ging samen met papa boodschappen doen dat was ook leuk.
Daarna moest ik heeeeel lang wachten op Naomi .
In de middag mocht ik weer mee met papa en Balou om Naomi te halen.
Verder was de dag gezellig en vermoeiend.
Morgen mag ik weer mee naar school en mag ik weer bij een ander kindje logeren,ik heb het heel erg naar m'n zin gehad.

Flap

Ik ben een ondernemende beer die dol is op logeren. Ik ben lief voor kinderen en wil graag knuffelen. Ik loop al wat jaartjes mee en ga nu ook op waarbenjij.nu mijn avonturen delen. Groeten van een reislustige logé beerflap.waarbenjij.nu wachtwoord: groep1