Een bereleuk weekend bij de Kooltjes - Reisverslag uit Bleiswijk, Nederland van Flap Beer - WaarBenJij.nu Een bereleuk weekend bij de Kooltjes - Reisverslag uit Bleiswijk, Nederland van Flap Beer - WaarBenJij.nu

Een bereleuk weekend bij de Kooltjes

Door: Pepijn

Blijf op de hoogte en volg Flap

14 Januari 2018 | Nederland, Bleiswijk

Lieve Flip, wat leuk dat je bij ons komt!
Wat ontzettend leuk dat je mijn stoel had uitgekozen afgelopen vrijdag. Je mocht bij de Kooltjes komen logeren. Thuis gekomen gingen we eerst feestboterhammen eten. Wat had jij een trek! De boterhammen gingen helemaal op, dus mochten we meteen op pad naar de Jumbo. Wat stoer, tussen mij en mijn grote broer in! In de Jumbo hebben Thije en ik je geleerd hoe je boodschappen scant. Dikke pret, maar wel goed opletten!
's Avonds volgde nog een bereleuk avontuur! Samen met Thije, IJsbeer en mij mocht je 'dubbel' logeren bij klasgenootje en buurmeisje Vera! En haar broer Jens natuurlijk.

Wat een pret zeg! Lekker slapen tussen Vera en mij in. We moesten natuurlijk nog even keten als beren :) 't Was een wonder boven wonder dat wij zo goed slapen konden.

De volgende morgen waren we helemaal hyper, want we mochten naar het verjaardagsfeestje van Rens! Als PIRAAT! Zo hé , wat zagen wij er gevaarrrr...lijk uit. Bij de piraten speurtocht heb je zelfs een bere-grote schat gevonden! Superrrrr... spannend. In de middag heb ik je bij 't Zeeltje laten zien hoe je memory speelt. En tot mijn verbazing heb jij gewoon even de Rubix-kubus van pappa opgelost! Sjee, daarvoor had je wel wat honing verdiend.

"irst was de dobbelsteen fout en toen was de dobbelsteen goed. kus van Pepijn"

Ik vond het superleuk om je mijn leven te laten zien. En wat een avonturen hebben we samen beleefd zeg. Veel plezier op je volgende reizen. Dikke kus van Pepijn.